Museum bezoek 

Ik zag dit onderwerp vanmorgen tijdens mijn bakje yoghurt en ik moet zeggen…mijn dag kan niet meer stuk. 

Wat een strakke actie zeg!! Ik lach hardop. Dus om een punt te maken over datgene waar ze in de USA op zijn gestuit gaan ze een tentoonstelling organiseren. 

Nou wil ik niet lullig doen maar als je er pas nu achter komt dat de FIFA  ‘serieuze maffia praktijken’ er op na houdt dan heb je toch wel ergens iets gemist…

Voetballers die voor MILJOENEN worden gekocht om ze vervolgens tegen een balletje te laten trappen en dan ook daar weer voor betalen… (Real Madrid betaald 100 -honderd-miljoen! om Gareth Bale bij hun te laten voetballen)

Maar wát een bak zeg! Naast the godfather en Al Capone in een museum laten hangen…hahaha

Daar kan die Lil kleine (ben maar trots op je naam, jongen…) nog wat van leren! 😂😂😏😏

  

Museum bezoek 

Geef een reactie

