Vingerhoed, eierdop en tampon

Misschien wist je wel dat de paperclip zo’n 250 jaar geleden is uitgevonden. Nooit is deze beter geworden. Ik bedoel…een typemachine werd een computer, een etentje op houtskool en vuur werd een fornuis (of bbq natuurlijk) en zo verbeterd de laatste tijd meer dan goed voor ons is. –Behalve een op schaal geprinte 3D versie van m’n kind…lijkt me ZO gaaf!! — Dit terzijde. Maar dus alles verbeterd. Behalve de paperclip. Serieus! Ja, je kunt misschien zeggen dat het nietje uit de nietmachine de paperclip vervangt maarrrr dat is natuurlijk nonsens want niets is zo fijn als onbeschadigd papier los lezen. 

En dan komen mijn dagdromen los hè…

Wat zou ik graag zoiets uitvinden. Nou ja…ontwikkelen niet zo zeer maar het idee en dan actie ondernemen om te kunnen zeggen: “Dat is de Kim-dop!” Het idee hèbben heb ik elke week wel ergens mee (dat heet in je CV ‘oplossingsgericht’) alleen dan valt het stil. …. Want Murphy’s Law komt dan kijken et voila…iemand was me voor… 

Makkelijker een tube openkrijgen? Tadaaaa zie ik ineens zo’n driehoekige dop en dan nog slimmer: vooral op cremepjes voor spieren enz…Next. 

Betere elastiekjes voor je haar ipv die uitgelubberde stiekjes na twee maanden in dik onhandelbaar haar? Tadaaaaa zie ik ineens van die panty elastiekdingen die écht geweldig zijn…. Next. 

En zo kan ik nog even doorgaan. Maar diegene die iets verzint wat een betere oplossing is dan dat de werking van een paperclip heeft (en waar je nog steeds, in gekleurde variant, kettingen van kan maken tijdens de les, aan een rits kan hangen…)…  Wow! Count me in!! 

   
       

Vingerhoed, eierdop en tampon

Geef een reactie

