Liefde

Op dit moment voel ik pure liefde. Simpel. Hoe dat voelt? Blijheid, opgewonden enthousiasme en bloemen die stralen als nooit tevoren. 

Ze is net naar huis. Mijn droomvrouw. Ze komt vanaf vandaag elke week twee uur om datgene te doen waar ik zo tegenop kijk. Van boven naar beneden stofzuigen, stofwolken terroriseren en kroonluchters laten glimmen alsof het puur kristal is… 

Ja mensen, ik ga meer werken zodat ik met alle liefde dat geld aan een superhulp mag besteden. Ik zeg inderdaad ‘mag’ want met drie ochtenden werken en dan zo’n hulp in huis willen strookt niet met mijn waarden en normen. Ethische verantwoordelijk of zoiets ja… Dus vandaar drie er bij en hier is ze dan! 

Helaas, en dat was te verwachten, is ze de eerste keer vandaag maar halverwege gekomen. Halen jullie de gordijnen van de slaapkamer er vaak af om effe lekker uit te kloppen? Ik niet. Bij ons staan de ramen veel open en ik vind, nee vònd, dat genoeg frisse lucht voor de gordijnen. Superhulp niet. Wat een vrouw. Pure liefde. Ik zweer het je. 

Ik kon amper bij binnenkomst uitleggen waar wat staat…’niet lullen maar poetsen’ zei ze nog net niet tegen me. Oh wat is ze leuk!! Ze keek niet eens raar toen ze binnen kwam! Denk ik… 

Mocht iemand bij ons de bovenverdieping willen komen bekijken: Wees welkom! 

Wel via de voordeur binnenkomen en meteen naar boven. Ik breng dat kopje thee wel daar. En alleen de vrijdagmiddag, zaterdag en zondag. 

Nog 7 nachtjes slapen…zucht…maar wel hemels… 👸🏼 

   

Liefde

Geef een reactie

