Volgzaam

Ik krijg al echt leuke reacties op mijn blogs. Nog niet door wildvreemden op straat maar dat snap ik :p Maar aangezien ik vrij ongeduldig ben en lichtelijk een controlefreak vind ik het leuk te weten en lezen wie mijn blog bezoeken. Dusssss “volg mij!” … Je hoeft niet op WordPress te ‘zitten’ om mij te volgen, liken, delen of te reageren. Je kunt gewoon de ‘follow’ button aanklikken. Je vult een mailadres in en je hoeft alleen maar te wachten op een mailtje waarin staat dat ik me weer naïef heb gedragen, heb lopen te ergeren, de grote (on)zin van het leven of zoiets belangrijks. Gewoon gezellig…tijdens je werk (..eh..alleen als je eigen baas bent…dat gezegd hebbende kún je eigen baas zijn hoogswaarschijnlijk omdat je mijn blog nooit op je werk hebt gelezen. Maar ja…op de wc kun je maar beter wat te doen hebben…), bij een kop koffie thuis of in de trein. Of gierend bij de Blogclub (zal er vast zijn…als variant op de Boekenclub) Hierbij verbied ik je om mijn blog zo graag te lezen dat je ‘m wilt openen achter het stuur in de auto. DAT mag niet. Ik heb (nog) geen vrije toegang tot zulke plekken. Je kunt niet tegen de agent zeggen “eh… maar ik zat Kim’s blog te lezen” en dat hij dan zegt “Oh rij dan maar door!” Nee, dat gaat helaas voor nu nog niet lukken. En ook geen garanties voor in de toekomst.

Maar en dus…wat ik hiermee wil zeggen: laat een reactie achter als je zin en tijd hebt, like als je het liked en deel als je de behoefte hebt om mij te delen. Be my guest!follow-my-blog-post-banner

Volgzaam

Geef een reactie

