Hallo wereld!

Nou ja….wereld…dat is een geautomatiseerd eerste berichtje maar laten we bescheiden blijven: Hallo lezer! 😉

Dit is geheel nieuw voor mij. Ik heb veel gedichten geschreven, zijn ook voorgedragen in Amsterdam en heb twee heuse bundels maarrrr een site waar iedereen maar zo kan lezen en een mening over kan geven, dat is best eng.

Als eerste voel ik de behoefte om te melden dat er journalistiek en grammaticaal gezien best wat aan en opmerkingen zullen zijn. Klopt. Dat weet ik. Omdat ik schrijf wat ik denk en me niet bezig wil houden of het mooi staat. Dit wordt geen poëzie blog. Ach.. misschien zet ik er nog eens een oud gedichtje op maar ook die zijn niet gemaakt na 10 keer nalezen :-). Ook weet ik nog niet of alles autobiografisch zal worden. Mijn gedichten waren dat de helft van de tijd niet namelijk.

Wat kun je wel van mij verwachten? Geen idee. Spontaniteit is misschien de beste omschrijving. Ik weet niet hoe vaak ik iets ga posten dus volg me gewoon en als je er gek van wordt….negeren. Hihi. Misschien dat de titel ook nog wel anders wordt. Mocht je nog een creatieve naam hebben houd ik me aanbevolen.

Waarom een blog? Eigenlijk omdat er mensen waren die zeiden dat ik met mijn klassenmoedermails en whatsappjes zo leuk was…. hahahaha afijn, twee vriendinnen vonden dat ik moest gaan bloggen. Dus ietwat verlegen ga ik mij storten in de wereld van het bloggen! Hallo wereld! Dus toch…

Hallo wereld!

Een gedachte over “Hallo wereld!

Geef een reactie

